Vuokrausneuvottelija

Sijainti: 
Jyväskylä
Viimeinen hakupäivä: 
24.11.2019

Realia Management Oy:n kuuluva Realia Asuntovuokraus on Suomen suurin vuokra-asuntojen välittäjä. Tarjoamme alan parasta ja kokonaisvaltaisinta vuokrauspalvelua sekä yksityisille asuntosijoittajille että suurille kiinteistönomistajille. Meillä on osaava ja laaja organisaatio, joka mahdollistaa tehokkaan vuokrausprosessin. Realia Asuntovuokrauksessa työskentelee noin 50 asuntovuokraukseen keskittyvää henkilöä kymmenellä kasvukeskuspaikkakunnalla Suomessa: pääkaupunkiseutu, Turku, Tampere, Hyvinkää, Hämeenlinna, Lahti, Jyväskylä, Järvenpää, Kuopio ja Oulu. Suurimpina asiakkainamme ovat ammattimaiset sijoittajat kuten SATO, Ilmarinen, Asokodit, IC Kodit, LähiTapiola-ryhmä, Ålandsbanken asuntorahasto sekä lukuisia muita asuntorahastoja ja ammattimaisia toimijoita. Vahvuutenamme ovat mm. kokeneet ammattilaiset, vahva paikallistuntemus yhdistettynä valtakunnallisuuteen sekä vahva yhteistyö kumppaneidemme kanssa. Tutustu yritykseemme www.realiamanagement.fi tai www.asuntovuokraus.fi

Vahvistamme joukkoamme ja haemme Jyväskylän toimistoomme vuokrausneuvottelijaa / assistenttia.

Vastuullesi kuuluu vuokrausneuvottelijan työtehtäviä, kuten asuntoesittelyiden organisoiminen ja pitäminen, vuokrausneuvottelut ja vuokrasopimusten laatiminen sekä vuokrausta tukevat työtehtävät kuten vuokrausjärjestelmien käyttö, irtisanomisilmoitusten käsittely, markkinointikampanjoissa avustaminen sekä luonnollisesti asiakaspalvelutehtävät toimistolla. Toimit osana Jyväskylän asuntovuokrauksen tiimiä, jossa kokeneet tekijämme ovat tukenasi. Työpisteesi tulee sijaitsemaan Jyväskylän Lyseonkadun toimistollamme.

Odotamme sinulta kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja/tai asuntovuokrauksesta, tuntemus vuokra-asuntomarkkinoista ja alueesta on sinulle eduksi. Tärkein ominaisuutesi on kuitenkin innostuneisuus ja halu tehdä työtä yhteisten päämäärien saavuttamiseksi hyvässä tiimissä.

Työotteeltasi olet yhteistyökykyinen sekä palveluhenkinen ja sinulle on luontevaa toimia nopeatempoisessa työympäristössä. Työssä menestyminen vaatii lisäksi mm. vahvaa organisointikykyä ja ajanhallintaa sekä paineensietokykyä. Käytät myös luontevasti nykyaikaisia työvälineitä, kuten MS Office-ohjelmia sekä useampia kiinteistötietojärjestelmiä. LKV- tai LVV-tutkinto katsotaan eduksi ja ajokortti sekä auton käyttömahdollisuus on tehtävässä välttämätön, sillä työ pitää sisällään asuntojen esittelemistä.

Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkkauksen, monipuolisen ja vaihtelevan tehtävänkuvan osana asiantuntevaa tiimiä sekä mahdollisuuden kehittää itseäsi kiinteistöalalla. Pääset toimimaan kiinteistöjohtamisen näköalapaikalla isossa konsernissa. Työsuhde solmitaan aluksi määräaikaisena noin vuodeksi.

Jos koet olevasi etsimämme henkilö niin lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, mutta viimeistään 24.11.2019. Hakemuksia käsitellään jo ennen hakuajan päättymistä.