Toimintamme kasvaessa ja kehittyessä etsimme Helsingin Pitäjänmäelle kahta asiakkuuspäällikköä.

Tehtävänäsi on vastata asiakkaidemme asunto-omaisuuden kiinteistöjohtamisen palveluistamme kokonaisvaltaisesti. Huolehdit asiakkaan saaman palvelun laadusta ja toimintatapojen yhdenmukaisuudesta Realian organisaatiossa. Jalkautat sovitut toimintamallit ja valvot niiden toteutumista asiakkuutta hoitavassa tiimissä. Toimit yhteyshenkilönä asiakasyrityksen edustajiin ja olet vastuussa muun muassa raportointikäytäntöjen toimivuudesta sekä tavoitteiden saavuttamisesta.

Olet vahvasti asiakaskeskeinen ja palveluhenkinen tekijä. Toimit luontevasti ja vakuuttavasti neuvottelutilanteissa. Tehtävässä tarvitaan määrätietoista otetta tekemiseen, joustavuutta sekä paineensietokykyä, sillä työtäsi rytmittävät toisinaan tiukatkin aikataulut. Kykenet reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja hallinnoimaan useita samanaikaisia tehtäviä.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa sekä kokemusta joko asiakkuuksien johtamisesta tai vuokra-asuntomarkkinoista joko sijoittaja-, vuokraaja- tai isännöitsijänäkökulmasta. LKV- tai LVV-tutkinto katsotaan eduksi. Toisessa asiakkuuspäällikön tehtävässä edellytämme sujuvaa englannin kielen taitoa.

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtäväkentän sekä todellisen kehittymismahdollisuuden vuokra-asuntomarkkinoilla osana asiantuntevaa organisaatiota. Pääset mukaan sekä toiminnan kehittämiseen että käytännön tekemiseen. 

Kiinnostuitko? Tehtävään liittyviin tiedusteluihin vastaa johtaja Lasse Käck, puh. 0400 419 299 soittoaikoina pe 8.6. klo 14:30-16 ja ke 13.6. klo 9-11. Jos koet olevasi etsimämme henkilö, jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 14.6.2016 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?8e13263f.