Kiinteistöomaisuuden ja -vuokrauksen taloushallintopalvelut

Tehtävänämme on luoda, tarjota ja kehittää monipuolisia kiinteistöomaisuuden taloushallintopalveluita asiakkaillemme. Ylläpidämme kiinteistöjen ja yhtiöiden taloudellisen sekä juridisen hallinnan ajanmukaisina koko niiden elinkaaren ajan ja toimimme läheisessä yhteistyössä isännöitsijöiden kanssa. Raportoimme yksittäiset kohteet, salkut, omistajat ja konsernit.

Taloushallintopalvelujemme asiakkaina on yli 1 000 asunto-osakeyhtiötä, keskinäistä kiinteistöosakeyhtiötä, kiinteistöosakeyhtiötä, säätiötä, yhdistystä, osake-yhtiötä ja omistajaorganisaatiota. Yli 70 taloushallinnon ammattilaistamme käsittelevät vuosittain noin 400 000 ostolaskua ja huolehtivat yli 25 000 huoneiston ja liiketilan vuokranvalvonnasta sekä tekevät lähes 1 000 yhtiön tilinpäätöksen.

Tarjoamme kokonaisvaltaisia kiinteistöalan taloushallintopalveluja:

  • Osto-, vuokra- sekä vastikereskontra- ja myyntireskontrapalvelut
  • Maksuliikenteen hoito
  • Pääkirjanpito
  • Laskutus
  • Palkkahallinto
  • Tilinpäätökset ja johdon raportointi
  • Konsernikirjanpito ja -yhdistelyt
  • Projektilaskenta
  • Talouden projektit
  • Asunto- ja kiinteistöyhtiöiden kirjanpidot
  • Liikekirjanpito
  • Käyttöomaisuuskirjanpito
  • Kiinteistötiedon ylläpito ja raportointi
  • Verotus- ja viranomaisraportointi
  • Salkkuraportointi
  • Rahastoraportointi

Käytämme työssämme alan kehittyneimpiä sovelluksia, jotka on suunniteltu juuri kiinteistöalan taloushallinnon hoitamiseen. Sähköinen taloushallinto mahdollistaa, että taloushallintopalvelujen tuottajana voimme palvella asiakkaitamme tehokkaasti heidän sijainnistaan riippumatta.

Talouspalveluiden palvelupaketti skaalautuu helposti erilaisten tarpeiden mukaan ja tarjoamme halutun taloushallintopalvelukokonaisuuden kuukausihintaan tai suoriteperusteisesti. Taloushallintopalvelut voidaan tarjota joko itsenäisenä palveluna tai osana manageeraamisen kokonaispalvelua.