Palvelut

Tarjoamme kattavasti kiinteistöliiketoiminnan asiantuntijapalveluita. Asiakkaamme ovat suomalaisia ja ulkomaisia kiinteistösijoittajia, institutionaalisia sijoittajia, kaupallisten kiinteistö- ja asuntokohteiden yksityisiä ja julkisia omistajia ja käyttäjiä sekä rahasto- ja varainhoitoyhtiöitä, pankkeja ja monia muita kiinteistösektorin toimijoita.

KJ-Kiinteistöjohto ja Corbel ovat sulautuneet osaksi Realia Managementia keväällä 2017. Jatkossa Realia Managementista löytyvät entistä laajemmat asiantuntijaverkostot ja kiinteistöjohtamisen palvelut kaikkiin eri tarpeisiin.

Palveluihimme kuuluvat: 

•    Toimitilojen kiinteistöjohtamispalvelut
•    Asuntojen kiinteistöjohtamispalvelut
•    Taloushallintopalvelut
•    Energiapalvelut
•    Rakennuttamispalvelut
•    Toimitilavälitys
•    Arviointi
•    Asuntovuokraus

Laatupolitiikka

”Missiomme on olla asiakaspalvelussa kiinteistöalan paras”

Meille laatu merkitsee palveluidemme tarkoituksenmukaisuutta ja oikea-aikaisuutta asiakkaan muuttuvat tarpeet huomioiden. Toimintamme keskiössä on asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen ja täyttäminen sekä jatkuva toimintatapojamme ja palvelutarjontamme kehittäminen. 

Konsernin kehitystyö perustuu toiminnan seurantaan ja jatkuvaan kehittämiseen muutosten, tavoitteiden sekä toimialan ja asiakkaiden asettamien vaatimusten ja lainsäädännön mukaisesti. Sitoudumme näiden tunnistettujen vaatimusten täyttämiseen kaikessa toiminnassamme. Toimintaamme ohjaa eettiset ohjeet, jotka velvoittavat henkilöstöämme sekä toimittajiamme.

Jokainen Realia Managementin työntekijä on vastuussa työnsä laadusta, oli työ sitten itsenäisesti tai yhdessä muiden kanssa tehtävää.

Laatutavoitteet

  • Toimeksiantosopimusten tavoitteiden ja asiakkaidemme tarpeiden täyttäminen
  • Palveluidemme tarkoituksenmukaisuus ja oikea-aikaisuus
  • Asiakassuhteidemme, toimintatapojemme, dokumentaation ja palveluidemme jatkuva kehittäminen havaittujen muutosten ja tarpeiden pohjalta
  • Asetettujen taloudellisten ja strategisten tavoitteiden saavuttaminen

Laatutavoitteiden toteutumista seurataan jatkuvasti nimettyjen vastuuhenkilöiden toimesta, määräajoin johtoryhmän kokouksissa sekä vuosittain toteutettavissa johdon katselmuksissa. Tavoitteiden toteutumista mitataan lisäksi säännöllisesti tehtävillä kyselyillä asiakkailta ja henkilöstöltä.