Tietoa palvelustamme poikkeustilanteen aikana

Palvelumme jatkuvat mahdollisimman normaalisti koronavirustilanteen aiheuttamasta poikkeustilanteesta huolimatta. Kaikki toimintamme tähtää siihen, ettei kenenkään terveyttä vaaranneta. Henkilöstömme on ohjeistettu tartuntaa ehkäisevistä toimenpiteistä THL:n, sosiaali- ja terveysviraston sekä työterveyden ohjeiden mukaisesti.

Yhteydenotot ja toimistojemme aukiolo

Toimistomme ovat normaalisti auki, mutta emme toistaiseksi palvele asiakkaitamme paikan päällä toimistoilla. Mikäli sinulla on tarve asioida fyysisesti toimistollamme, otathan etukäteen puhelimitse yhteyttä toimistoomme.

Kehotamme käyttämään kaikissa yhteydenotoissa sähköisiä viestintäkanavia ja asiakaspalvelukeskusta.

Vuokranmaksuun ja maksuaikajärjestelyihin liittyvät kysymykset

Vuokranmaksuun liittyvissä asioissa kehotamme vuokralaisia olemaan yhteydessä meihin sähköpostitse. Sähköpostiosoite löytyy lähettämistämme laskuista sekä yleensä myös taloyhtiön ilmoitustaululla olevasta yhteystietotiedotteesta.

Koronaviruksen aiheuttama kriisi vaikuttaa tällä hetkellä monen kuluttajan taloustilanteeseen. Olemme suunnanneet lisäresursseja vuokralaisten asioiden käsittelyyn sähköisesti vuokrasopimuksien hallinnointiyksiköissä ja vuokrareskontrissa. Suuren yhteydenottomäärän vuoksi yhteyskanavat ovat valitettavasti kuitenkin ruuhkautuneet.

Pyrimme vastaamaan asiakkaiden vuokravapaa-, vuokranalennus- ja vuokranmaksueräpäivän siirto -tiedusteluihin mahdollisimman pikaisesti. Ruuhkasta johtuen vastausaika voi olla nyt viikonkin verran. Pyydämme kärsivällisyyttä, vastaamme tiedusteluunne mahdollisimman nopeasti.

Muistamme ystävällisesti, että toimimme esimerkiksi maksuaikajärjestelyissä ja muissa maksuihin liittyvissä asioissa kunkin vuokranantajan antamien ohjeistuksien mukaisesti.

Siivous poikkeusoloissa 

Seuraamme palveluntuottajiemme kanssa jatkuvasti yleistä tiedotusta ja olemme valmiina noudattamaan ohjeita, jotka liittyvät kiinteistöjen ylläpitopalveluihin. Varmistamme, että asiakastaloyhtiössämme on varauduttu vähintään seuraavalla tavalla siivouspalveluiden osalta:

  • Siivouksessa kiinnitetään erityistä huomiota kosketuspintojen (kahvat, hissien painikkeet yms.) sekä yhteisten tilojen, kuten esimerkiksi yhteissaunojen ja taloyhtiön kerhotilojen, huolelliseen siivoukseen.
  • Puhdistaminen suoritetaan aseptisen työjärjestyksen mukaisesti.
  • Saniteettitilojen puhdistaminen tehdään huolellisesti.
  • Siivoushenkilökunnan käsihygieniaan on kiinnitetty erityistä huomiota.
  • Siivouspalveluntuottajia on pyydetty varmistamaan, että siivousmenetelmät ovat tarkoituksenmukaiset ja heillä on valmius tilojen kokonaisvaltaiseen desinfiointiin pyydettäessä.

Taloyhtiön yhteisten tilojen käyttö

Isännöimiemme taloyhtiöiden yhteisten tilojen käytön mahdollisesta rajoittamisesta tai kieltämisestä tiedotetaan taloyhtiökohtaisesti erikseen. Kehotamme toistaiseksi kaikkia välttämään yhteisten tilojen turhaa käyttöä taloyhtiöissä.