Oikea taloushallinnon kumppani tuottaa kiinteistösijoittajalle arvoa jo ensimmäisessä raportoinnissa

Realia Management haluaa ajantasaistaa ja päivittää kiinteistöalan taloushallinnon käytäntöjä. Tähtäämme muutokseen kunnianhimoisella tavoitteella: lupaamme hyötyjä jo ensimmäisessä raportoinnissa.

Kun aloitamme taloushallintopalveluiden tuottamisen taloyhtiölle tai kiinteistösijoittajalle, asiakkaalla ei aina ole tarkkaan tiedossa tarvitsemansa palvelun yksityiskohdat: esimerkiksi se, millaisia raportteja he tarvitsevat ja mistä heille on eniten hyötyä. Siksi me taloushallintopalvelujen tuottajana otamme vastuuta määrittelyistä ja kuvaamme asiakkaalle jo haltuunotossa, miten asiat saadaan etenemään oikeaan suuntaan.

Hyödynnämme palveluiden määrittelyssä laajasta asiakaskunnastamme kumpuavaa osaamista ja kokemusta parhaista käytännöistä. 

Hyödynnämme palveluiden määrittelyssä laajasta asiakaskunnastamme kumpuavaa osaamista ja kokemusta parhaista käytännöistä. Varmistamme myös asioiden etenemisen palvelun käynnistyksen jälkeen säännöllisillä tapaamisilla. Yhteydenpito kulkee asiakkaan oman asiakasvastaavan kautta, joka toimii itse asiakkuudessa controllerina. Kun vastaa asiakkaan raportoinnista, ymmärtää asiakkaan tilanteen ja talouden.

Meillä on asiakkaita moneen lähtöön. Oli kyseessä sitten suomalainen taloyhtiö tai kansainvälinen kiinteistösijoittaja, tavoitteemme taloushallintopalvelujen tuottajana on aina sama: haluamme, että asiakas näkee palvelumme hyödyt jo ensimmäisessä raportoinnissa.

Siksi kiinnitämme paljon huomiota omavalvontaan, esimiestyöhön ja hyvään sisäiseen tiimityöhön. Kysymme palautetta asiakkaalta ja kehitämme sen pohjalta tekemistämme. Jatkuvaa parantamista auttaa se, että taloushallinnon ammattilaiset ovat erittäin ylpeitä oman työnsä laadusta. Teemme paljon yhteistyötä yli organisaatiorajojen, pystymme joustamaan asiakkuuden muuttuvissa tarpeissa ja meillä on aina tiimi valmiina. Jos asiakkuus kasvaa tai pienenee, palvelumme laatu pysyy aina samalla tasolla.

Kiinteistöalan parhaat taloushallinnon käytännöt syntyvät arjessa 200 ammattilaisen voimin

Realia on siinä mielessä hyvässä asemassa, että asiakkaillamme on monenlaisia tarpeita. Kun vaatimuksia on paljon, pystymme toimimaan hyvänä konsulttina. Tavoitteenamme on tuoda laajasta asiakaskunnasta hyötyjä yksittäisten asiakkaidemme omaan tekemiseen. Mietimme, mitä voisi tehdä hieman sujuvammin tai tehokkaammin ja mitkä taloushallinnon käytännöt sopisivat kunkin asiakkaan tarpeisiin parhaiten.  

Haluamme välittää aktiivista ja kehitysmyönteistä otetta heti asiakkuuden ensi metreiltä alkaen. Kun esimerkiksi toimitamme oman materiaaliamme asiakkaan taloushallinnolle, he tuottavat sen pohjalta omia raportteja ja laskelmia. Visualisointi ja dashboardit ovat päivän sana, haluamme, että asiakkaidemme on helpompi hahmottaa, mitä luvut näyttävät.

Robotiikkaa hyödynnämme jo 4000 - 5000 taloyhtiön päivittäiseen täsmäytykseen. Virheettömyyden kautta säästämme aikaa ja pystymme tarjoamaan parempaa asiakaspalvelua sekä käsittelemään asiakkaiden kysymyksiä laajemmin.

Uskallan luvata, että näet taloushallintopalveluidemme hyödyt nopeasti.

Uskallan luvata, että näet taloushallintopalveluidemme hyödyt nopeasti. Haluatko ottaa haasteen vastaan? Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää. 200 ammattilaistamme ovat valmiina tuottamaan sijoituksellesi arvoa.

Tero vastaa Realia Managementin taloushallintopalveluista. Realia tarjoaa taloushallintopalveluita 200 ammattilaisen voimin kansainvälisille ja suomalaisille kiinteistösijoittajille ja kiinteistörahastoille, sekä suomalaisille taloyhtiöille. Palveluihin kuuluvat muun muassa kirjanpito, ostoreskontra, vuokrareskontra, vastikereskontra, maksuliikenne ja erilaiset raportoinnit.

Kiinnostuitko aiheesta? Ota yhteyttä tai jätä meille viesti!

Lue lisää Taloushallintopalveluista >>