ASIAKASPALVELUKESKUS PARANTAA VUOKRALAISTEN ASIAKASKOKEMUSTA

Realia Managementin asiakaspalvelukeskus hoitaa kiinteistösijoittajien vuokralaisilta tulevia isännöinnin palvelupyyntöjä asiantuntevasti ja nopeasti. Koko asiakaspalvelun kontaktimäärä on jo noin 12 000 kontaktia kuukaudessa, joista puheluiden osuus on 8 000 kappaletta. Kiinteistöjohtamisen palveluiden asiantuntija Realia Management ja yrityksen asiakaspalvelukeskus tarjoavat asiantuntijaosaamista tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Asiakaspalvelukeskuksesta tulee monelle mieleen puhelinvaihde tai call-center, mutta Realia Managementin asiakaspalvelukeskuksen kautta asukas tavoittaa asiantuntevan palveluneuvojan, joka on perehtynyt monien vuokranantajien erilaisiin palveluprosesseihin, järjestelmiin ja toimintatapoihin. Vuokralaisia palvelee kahdeksan asiakaspalveluneuvojaa, jotka pystyvät vastaamaan vuokralaisten useimpiin kysymyksiin heti.

”Ennen asiakaspalvelukeskuksen käyttöönottoa vuokralaiset ottivat suoraan yhteyttä isännöitsijään tai asiakkuuspäällikköön. Yhteydenottoja tuli heille paljon, ja niihin vastaaminen kesti oman aikansa. Nyt vuokralaiset saavat asiantuntevan asiakaspalveluhenkilön heti kiinni ja ratkaisu yleisimpiin palvelupyyntöihin löytyy nopeasti – usein jo puhelun aikana. Tämä parantaa asiakaskokemusta”, kertoo Realia Managementin liiketoimintajohtaja Lea Jokinen.

”Vastaamme yli 80 prosenttiin puheluista 30 sekunnin kuluessa. Meille on tärkeätä olla asiakkaillemme tavoitettavissa! Mikäli asioiden selvittäminen vaatii erityistä asiantuntemusta, ohjaamme pyynnön heti oikealle asiantuntijalle ja pystymme seuraamaan palvelupyynnön etenemistä järjestelmämme kautta loppuun asti”, sanoo Realia Managementin asiakaspalvelukeskuksen päällikkö Mervi Turunen.

Asiakaspalvelukeskus palvelee kaikkia kiinteistöjohtamisen asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Eri vuokranantajien vuokralaisille on omat palvelulinjansa, joissa työskentelevät kullekin vuokranantajalle nimetyt asiakaspalveluneuvojat. Vuokralaiset voivat olla asiakaspalvelukeskukseen yhteydessä puhelimitse, sähköpostitse tai sähköisten kanavien kautta. Asiakaspalvelun aukioloajat vaihtelevat asiakassopimusten mukaisesti. Palveluaika on tällä hetkellä ma–to klo 8–18 välillä ja perjantaisin klo 9–16. Toimintatapoja kehitetään jatkuvasti entistä paremmiksi yhteistyössä sidosryhmien kanssa.

Lisätiedot:
Mervi Turunen, asiakaspalvelukeskuksen päällikkö, Realia Management Oy, puh. 040 564 8993
Lea Jokinen, liiketoimintajohtaja, Realia Management Oy, puh. 040 821 0859